Lorette Broekroelofs

Administratie bij Triqs
Mijn werk

Mijn werk bestaat eigenlijk uit 4 hoofdtaken, boekhouding, facturatie, managementondersteuning en personeelszaken. Ik ben veel bezig met het maken, inboeken en betalen van facturen. Daarnaast is het mijn verantwoording dat al deze dingen op een juiste en accurate manier in de boekhouding komen. Bij de financiële administratie zorg ik voor het voor het tijdig indienen en betalen van de BTW aangiftes voor alle BV’s.

Verder verzorg ik de personeelsdossiers; draag zorg voor de uitbetaling van lonen en loonbelasting en voer hier en daar gesprekken die te maken hebben met het wel en wee van het personeel.

Administratie? Mijn zorg!

Veelzijdig en afwisselend

Het management doet een beroep op mij als het gaat om bv agendabeheer, ondersteuning bij planningen, zomerroosters, organiseren van bedrijfsfeestjes, zorgen voor kerstpakketten etc.

Omdat sommige taken niet specifiek bij bepaalde afdelingen horen fungeert mijn bureau wel eens als vergaarbak. Mijn werk is hierdoor veelzijdig en afwisselend.