NPS Meting
U dient als zorgorganisatie jaarlijks bij uw klanten na te vragen of zij de door u verleende zorg/begeleiding zouden aanbevelen aan anderen. Deze informatie bent u verplicht ieder jaar te publiceren in het Kwaliteitsverslag en aan te leveren aan het Zorginstituut. Triqs kan u op verschillende manieren helpen bij het verzamelen van de juiste informatie én gebaseerd op voldoende respons. En indien u dat wenst kunnen we het onderzoek naar de aanbeveling zo inrichten dat we daaruit ook kunnen opmaken welke verbeteringen in de dienstverlening kunnen leiden tot een hogere Net promoter score.
Enkele concrete activiteiten die we voor u kunnen uitvoeren
- (Telefonisch) contact opnemen met uw klanten en samen met de klant de vragen van ZorgkaartNederland invullen.
- Online en/of schriftelijk uw klanten benaderen met een gestandaardiseerde vragenlijst van Triqs.
- Via interviews met uw klanten de benodigde informatie voor u verzamelen.
- Met een op maat gemaakte vragenlijst de benodigde informatie voor u verzamelen.
- Analyseren van verzamelde data.