Ga naar de inhoud
Zoek
Sluit dit zoekvak.

customer journey

customer journey

hoe ziet de samenwerking met Triqs eruit?

Graag vertellen we u meer over hoe het contact met Triqs eruit ziet. We gaan in op het traject van de meting maar ook ervoor en erna. 

 

 

 

 

Triqs?

U heeft ons gezien op het internet, Instagram of Facebook en u bent eigenlijk wel benieuwd wat Triqs allemaal kan doen voor uw meettraject. U neemt contact met ons op per telefoon of vult een contactformulier in op onze website.

logo Triqs
Binnendienst Melanie Nijholt
Markos Bosgra

Het 1e contact

U heeft contact gehad met Melanie of Markos. Zij hebben met u het traject doorgesproken en uw wensen ten aanzien van het uitvoeren van een meting genoteerd. 

De offerte

U heeft de offerte ontvangen. Hierin staat onze dienstverlening nauwkeurig omschreven. U kunt aangeven welke methodiek u wilt hanteren voor het verzamelen van de data en u ziet meteen welke tarieven we hiervoor rekenen. 

schriftelijke rapportage
Projectleider Dorien Jansen
Projectleider Marloes Vette
Projectleider PREM Wijkverpleging Harmen van Oene

De meting

Voor het uitvoeren van de meting heeft u contact met 1 van onze projectleiders. Ze zullen met u de mogelijkheden bespreken zoals het toevoegen of aanpassen van vragen , het opnemen van routing of parameters of het overnemen van uw huisstijl in de vragenlijst.

De rapportage

in de schriftelijke rapportage (PDF) staan de resultaten van de meting. Uiteraard kunt u gedurende het traject ook de meting volgen op www.zorgpeil.nl waar de resultaten realtime worden getoond. De rapportage zal in overleg worden opgemaakt en hierin kunnen ook vergelijkingen met bv. een eerder uitgevoerde meting of tussen afdelingen onderling worden opgenomen. 

grafiek rapportage
Binnendienst Melanie Nijholt
Markos Bosgra

Evaluatie

Aan het eind van het meettraject wordt u gevraagd hoe u de samenwerking met Triqs heeft ervaren. We stellen u graag een aantal vragen die u online kunt invullen of Melanie of Markos neemt telefonisch contact met u op.