Geestelijke gezondheidszorg
kennis en ervaring van Triqs in het werkveld GGZ
Sinds 2001 hebben wij ervaring met het meten en inzichtelijk maken van cliëntervaringen in de GGZ. Inmiddels weten meer dan 400 zorginstellingen ons te vinden voor uitvoering van hun jaarlijkse kwaliteitsmetingen.
Waar wij in het verleden gestart zijn met de Cliëntthermometer en de CQI vragenlijsten (GGZ klinisch en GGZ ambulant) zijn wij inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig meetbureau met verschillende vragenlijsten voor uitvoering van uw meting.
Wij denken met u mee als het gaat om de opzet van een meting. Daarbij houden we rekening met de geldende wet- en regelgeving en de verplichtingen die u als organisatie heeft. Hierbij sluiten we aan en gebruiken we documenten als het GGZ Landelijk Kwaliteitsstatuut en de Kwaliteitsstandaarden GGZ.
vragenlijsten
Voor de GGZ hebben wij de volgende vragenlijsten beschikbaar:
methodiek
Bij het uitvoeren van metingen in de GGZ wordt vaak gebruik gemaakt van een online methodiek. Maar ook een schriftelijke methodiek wordt veelvuldig gebruikt, met name bij de wat oudere doelgroep. De gehanteerde methodiek zal samen met u worden afgestemd op de te benaderen respondenten.
uitvoering
Voor uitvoering van metingen in de GGZ maken wij gebruik van ons online dashboard ZorgPeil. U ontvangt een persoonlijk login account om de resultaten van de meting realtime te bekijken en via de beveiligde verbinding bestanden te delen.