Onze filosofie
Triqs is een vernieuwend onderzoeksbureau. Daarom zijn de mogelijkheden bij Triqs ook anders dan dat u gewend bent. Wij denken graag met u mee, zijn gefascineerd door technische oplossingen en beginnen elk traject bij de opdrachtgever en met een dialoog over wat belangrijk is in het meettraject.
uw vraag eerst
Als een vragenlijst verplicht is, voeren we die zo efficiënt mogelijk uit, en halen er bij de analyse uit wat er inzit – dat is vaak meer dan u van tevoren dacht.
Ook voor de eigen informatiebehoefte hebben wij vaak, bewezen slimme vragenlijsten. En heeft u zelf vragen bedacht: wij maken er een werkend product van (want vragenlijsten maken en analyseren blijft een vak). Wij brengen de behoeftes van management, cliëntenvertegenwoordigers, en financiers bij elkaar in 1 pakket.
praktisch
Wij besteden veel aandacht aan de praktische kant, want uiteindelijk moet u en uw medewerkers tijd besteden aan een meting. Digitaal als het kan, schriftelijk als het moet; kwantitatief als we de cijfers snappen, kwalitatief als we moeten verdiepen. Onze vragenlijsten zijn geschikt voor iedereen; maar niet iedereen is geschikt voor vragenlijsten: kinderen, zieken, en slechtzienden vragen vaak om een interviewer erbij.
zorgvuldig
In deze tijd is zorgvuldigheid met gegevens een uitgangspunt. Dat begint al met de vragen: is alles wel nodig? Maar je moet ook weten wat er met je gegevens gebeurt, of je nu patiënt bent, begeleider, of professional. Triqs houdt zich niet alleen aan de regels, maar gaat verder: we praten u bij en maken u wegwijs, en deelnemers aan enquêtes wordt gevraagd of zij b.v. toestaan of anoniem hun gegevens voor onderzoek mogen worden gebruikt. En we helpen u als u toch wat meer moet weten van uw cliënt of patiënt om uw service te verbeteren. Onze oplossingen zijn AVG-proof en soms zullen we u uitleggen dat niet alles mag wat kan, maar ook dat veel meer kan dan wat u denkt. Als data delen wettelijk verplicht is, ook dan houden we de regels in de gaten.
Triqs is dynamisch
Producten en dienstverlening zijn nooit af; we realiseren ons dat het altijd beter kan. Continue verbetering is een belangrijk motto binnen onze organisatie. Dit geldt voor de vaardigheden en competenties van onze medewerkers, maar zeker voor de samenwerking met onze opdrachtgevers en partners.
Nieuwe tijden vragen om nieuwe producten. Zo ontwierpen wij onlangs een vragenlijst voor Agressie en Geweld op de werkvloer, en de gevolgen die dat voor professionals en hun management heeft. Zo brengen we recente inzichten uit de wetenschappelijke praktijk in, bij b.v. vragen over de uitkomsten van bevalling en kraambed. Zo maakten we op verzoek van allerlei partijen in de geboortezorg een gecombineerd informatiedossier.