Dagbesteding & Vervoer
meting voor cliënten die gebruik maken van dagbesteding en eventueel vervoer
De resultaten van deze meting tonen de ervaringen van de cliënten met de organisatie. Dit dient als een opstap richting kwaliteitsverbeterplannen voor de organisatie.
Vragenlijst
De vragenlijst voor deze meting bestaat uit 26 vragen. De vragenlijst begint met een aantal vragen over de activiteitenbegeleider. Daarna volgen vragen over de activiteiten en dagbesteding en over het vervoer. Per onderdeel wordt een rapportcijfer gevraagd. Tevens wordt aan de cliënt een algeheel oordeel gevraagd door de cliënt een rapportcijfer te laten geven voor dagbesteding en vervoer. De vragenlijst eindigt met een aantal achtergrondvragen en een open vraag naar verbetermogelijkheden van de organisatie.
Daarnaast is er de mogelijkheid de vragenlijst aan te vullen met extra vragen.
Methodiek
Triqs biedt voor uitvoering van de meting Dagbesteding & vervoer de volgende methodieken aan:
- schriftelijke meting met postverzending
- uitreiken door de dienstverlenende organisatie
- face-to-face interviews
De meest gekozen methodiek bij dit type meting is door middel van een schriftelijke meting met postverzending. Uiteraard zal bij de start van de meting de best passende methodiek in overleg met de opdrachtgever worden bepaald.
Doorlooptijd
De doorlooptijd van deze meting is 10 weken. Hierbij wordt gerekend vanaf het moment van het verzenden van de vragenlijsten of het inplannen van het uitreiken van de vragenlijsten / interviews tot het eindrapport. Een afwijkende doorlooptijd is ook mogelijk. Dit is in overleg met uw projectleider af te stemmen.
Uitvoering
Voor uitvoering van deze meting maken wij gebruik van ons online dashboard ZorgPeil. U ontvangt een persoonlijk login account om de resultaten van de meting realtime te bekijken en via de beveiligde verbinding bestanden te delen. Aanvullend kunt u gebruik maken van de volgende mogelijkheden: