Vernieuwend onderzoeksbureau
Triqs biedt vernieuwende inzichten bij het uitvoeren van kwaliteitsmetingen
Ons bedrijf
Wij zijn een organisatie die in 2001 gestart is door de huidige 3 directeuren in de huidige plaats Zwolle.
Als meet- en adviesbureau maakten en maken wij nog steeds vragenlijsten op maat, of gebruiken wij bestaande lijsten als dat moet of handig is. We maken zoveel mogelijk gebruik van technische hulpmiddelen, maar ‘digitaal’ is geen toverwoord. Ook papieren vragenlijsten of interviews horen bij het pakket, want slechtzienden, zieken, of personen die zich geen computer kunnen permitteren moeten mee kunnen doen. We stimuleren al onze medewerkers om creatieve oplossingen te vinden voor het soms uitdagende pakket van eisen.
Hoewel de meeste aandacht vaak uitgaat naar het data verzamelen, zit het geheim van succes in het gebruik. We hebben als organisatie de kennis om flexibel te zijn in de manier waarop gegevens terug gaan naar organisaties, professionals en cliënten. Als de opdrachtgever er maar iets mee doet. We voelen dat ook als een plicht naar de cliënt, de patiënt, die rekent daar ook op.
Financieel werken we transparant: u weet waar u instapt, en we gaan uit van gemeenschappelijke kosten verantwoordelijkheid. Ook binnen ons bedrijf moeten de medewerkers zich verantwoordelijk weten voor het geheel, het financiële plaatje inbegrepen.
Generalisten
Onze klantenkring is gevarieerd met zorg voor jong en oud, en met vrij eenvoudige hulpvormen tot en met complexe zorg in somatische verpleeghuizen waarin multidisciplinaire teams werken. Triqs als organisatie is in dit opzicht een afspiegeling van de klanten: er werken hier allerlei specialisten, die graag samenwerken in teamverband, en hun eigen specialiteit/kennis inzetten. Er werken mannen en vrouwen, oude en jonge mensen, zeer ervaren specialisten maar ook stagiaires.
We verwachten van elke medewerker dat ze kunnen samenwerken met iedere professional. Of het nu gaat om verpleeghuiszorg of kraamzorg, onze medewerkers vinden het leuk om mee te denken over hoe kwaliteit en service kunnen verbeteren, zonder in hokjes te denken.
Small is beautiful
We willen niet de grootste zijn, maar wel de beste en het bedrijf met de grootste continuïteit! Klanttevredenheid is belangrijk voor ons, een financieel haalbaar plaatje voor u en ons ook, maar vooral hopen wij erin te slagen u enthousiast te maken voor uw eigen gegevens. Niet alleen omdat we dergelijke onderzoeken voor onze klanten uitvoeren, maar ook omdat geloof in eigen data de basis is van ons bestaansrecht. Dat werkt het best met goede persoonlijke relaties, met u en binnen onze eigen organisatie.
Begrijpelijke digi-taal
Vanaf het begin geloofden we in de kracht van digitale middelen, niet alleen bij de vragenlijst-afname, maar ook bij de terugrapportage en vooral bij de raadpleging van professionals en management van de antwoorden van hun cliënten en medewerkers. Maar soms moet het anders: in een verpleeghuissituatie is een persoonlijk ondersteuning bij invullen vaak het beste, bij andere cliënten moet je rekening houden met argwaan tegen het digitale, of weerzin tegen de zoveelste vragenlijst die ook onderdeel is van hun zorg.
Wij zijn bereikbaar
U vindt ons in Zwolle, maar liever bezoeken wij u. En uiteraard staan we u per telefoon altijd te woord.