resultaten_CQI

Verkorte CQI vragenlijsten

Leestijd: 3 minuten

Gelukkig hoeven we u niet meer te overtuigen van het belang van tevreden cliënten, zoals een aantal jaren geleden wel het geval was. Tegenwoordig is het van belang dat zorgkantoor, gemeente of zelfs de individuele cliënt op de hoogte wordt gebracht van de kwaliteit van dienstverlening. Voor het inzichtelijk maken van deze tevredenheid is Triqs de juiste partij.

Wij hebben al sinds 2002 ervaring met het meten van cliënttevredenheid in de zorgsector. Waar in de beginjaren het instrument ‘de Cliëntenthermometer’ veelvuldig werd toegepast, is Triqs na de introductie van de CQI vragenlijsten (2006) uitgegroeid tot een bekend en gerenommeerd onderzoeksbureau op de CQI markt. Inmiddels voeren we samen met onze opdrachtgevers – ruim 350 kleine en grote zorginstellingen in Nederland – veelvuldig metingen uit in de GGZ, Maatschappelijke Opvang, thuiszorg, V&V en kraamzorg sector. De uitkomsten van deze metingen kunnen zowel gebruikt worden voor externe verantwoording als voor kwaliteitscertificaten als HKZ, PREZO en ISO voor de zorg.

Inmiddels heeft Triqs voor veelvoorkomende CQI vragenlijsten een verkorte versie ontwikkeld. Deze versie is op basis van statistische analyse verkort en levert dezelfde informatiewaarde. Op dit moment zijn er verkorte versies van de volgende CQI vragenlijsten:

CQI Begeleid Zelfstandig Wonen
CQI Beschermd Wonen
CQI Thuiszorg / Psychogeriatrie / Somatiek
CQI Kortdurende ambulante GGZ en VZ
CQI Hulp bij het Huishouden
CQI Opvang ambulant / niet-ambulant

Share on twitter
Deel
Share on facebook
Deel
Share on linkedin
Deel