Meteen naar de inhoud
NIEUWS
de onderzoeker als adviseur

wanneer een focusgroep?

Leestijd: 2 minuten

Recent meldde een zorgorganisatie in het Noorden van het land dat er onvrede was in de organisatie. Al langere tijd waren en discussies over de kwaliteit van de zorg, de inzet en aansturing van de medewerkers. Beide partijen (management en de zorgmedewerkers) gaven elkaar de schuld over de ontstane situatie.

De zorgorganisatie stelde ons de vraag of wij voor beide groepen (management en medewerkers) een focusgroepbijeenkomst willen organiseren; voor management en zorgmedewerkers. Om te achterhalen waar de verschillende pijnpunten liggen om verdieping te krijgen op het probleem en om mogelijke oplossingen te krijgen.
Bent u benieuwd in welke situaties het beste een focusgroepbijeenkomst kan inzetten en welk advies wij hebben gegeven aan deze zorgorganisatie?

Lees meer hierover in onze kennisproducten.

Deel
Deel
Deel

Gevonden wat u zocht of kunnen we u verder helpen?